AKCESORIA,

Idealny - elegancki i praktyczny pokrowiec do telefonu

czwartek, kwietnia 14, 2016 Unknown 8 Comments

    
Zapewne nie tylko ja mam obawy o swój telefon. Boję się, że upadnie i kiedyś się stłucze. Jednak moje złe przewidywania się skończyły dzięki praktycznemu , solidnemu i eleganckiemu pokrowcowi Fancy Diary Mercury od IZIGSM.Sklep posiada szeroki asortyment wśród akcesorii gsm i nie tylko. Znajdziemy w nim np: kabury, baterie, kijki do selfie, karty pamięci, stacje dokujące, kamery samochodowe, słuchawki itp. Kabura spełniła moje oczekiwania i okazała się strzałem w 10!!! Już nie martwię się o zadrapanie, uszczerbek czy upadek telefonu.Futerał został idealnie dopasowany do kształtu telefonu.  Na załączonych zdjęciach można zauważyć, że pokrowiec ma wycięcia , dzięki którym swobodnie można korzystać z telefonu. Bez problemu można robić zdjęcia, ładować telefon, rozmawiać, czy też słuchać muzyki bez konieczności wyciągania telefonu z pokrowca. Bardzo polubiłam książkową wersję kabury, nie tylko telefon mogę tam zmieścić. Często w przegródki wkładam ważne wizytówki, listę zakupów czy też najpotrzebniejsze - jakim są, karty doładowujące:)  Ponadto świetnie mogę oprzeć telefon w kaburze i oglądać film nie trzymając niczego w ręku - uwielbiam te rozwiązanie. Produkt został wykonany ze skóry ekologicznej, posiada zapięcie na magnez...Bez problemowo pozbędziemy się też drobnych zabrudzeń. Produkt znajdziecie pod tym linkiem KLIK. Miałam kiedyś inne telefony i inne pokrowce...Jednakże ta kabura okazała się być najlepsza i została moim liderem wśród poprzedników. Jestem z niej bardzo zadowolona i polecam innym.Na pewno Was nie zawiedzie, będziecie się cieszyć z niej tak samo jak ja.



















Moja ocena produktu to : 6+  zdecydowanie:)

A jaka jest Wasza opinia???

Pozdrawiam:*****

8 komentarzy:

  1. Świetny jest ten pokrowiec :) u mnie jednakze nie zdałby egzaminu bo ja telefon mam caly czas w reku :) i przeszkadzaloby mi ciagle jego otwieranie :) Za to moj facet bardzo by sie z nim polubil :)

    Zapraszam do mnie :) reaguję na każdą obserwację:)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, właśnie o czymś takim marzę :) Muszę sobie sprawić jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pokrowiec! Bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto kupić taki pokrowiec do telefonu, faktycznie go chroni. Wcześniej nigdy nie kupowałam i poprzednie telefony mi się zbiły. Dlatego teraz jest rzeczą, którą koniecznie do telefonu muszę mieć :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknełam bo byłam ciekawa :D
    Produkt zapowiada się bardzo fajnie ciekawe tylko czy będzie wytrzymały :)
    Poklikasz u mnie ? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubiłam kiedyś tego typu pokrowców, ale ten jest super. Podoba mi się że można go ustawić tak by był 'statywem' dla telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zostaję wierna swoim caseom:)

    OdpowiedzUsuń