krem,

Zabezpiecz swoją twarz przed słońcem! Idealny krem na dzień z fitrem UVA/UVB 15 SPF z Palmers TOTALNA NOWOŚĆ - zabezpieczenie przed promieniowaniem ultrafioletowym!

wtorek, marca 21, 2017 Unknown 20 Comments

      
    Dzisiaj pierwszy dzień wiosny, toteż warto pomyśleć o porządnym kremie, który będzie zabezpieczał przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Jak wiecie kocham produkty marki Palmers,gdyż formuła produktów jest gęsta, maślana, pozbawiona parabenów, ftalanów, barwników. Urzekają mnie te kakaowe kosmetyki. Tym razem było podobnie:) Mam trochę wymagającą skórę, gdyż jest skłonna do przesuszeń. Dla produktów marki Palmers to nie problem.


Mam nadzieję, że słoneczko będzie już teraz częściej nas odwiedzało, bo mam już dosyć tego deszczu i ponurej pogody.Jednak na poprawę pogody, należy się zabezpieczyć, to znaczy mieć w posiadaniu w swojej kosmetyczce krem, który będzie z filtrem UVA/UVB 15 SPF. Mogę polecić Wam kosmetyk z Palmersa, którego sam wygląd mnie zachwycił. Nawilżający krem na dzień jest zamknięty w innowacyjnym opakowaniu z pompką. To jest to co uwielbiam.Oczywiście jak pozostałe produkty zawiera w składzie masło kakaowe, ale zapach jest bardzo subtelny i wyrafinowany. 






Dlaczego warto kupić krem z filtrem UV?
Odpowiedz jest prosta. Promieniowanie UV niszczy kolagen, który znajduje się w skórze właściwej, co przyczynia się niestety do powstawania zmarszczek, a nawet do nowotworów skóry. Dlatego nie należy się też godzinami opalać. Szkodzi się wtedy swojej skórze. !!!

Czy krem na dzień z filtrem UVA/UVB 15 SPF z Palmers jest dobry pod makijaż?
Oczywiście! To świetny wybór. Ultra-lekka formuła nadaje się do każdego rodzaju skóry, nie zatyka porów i opóźnia procesy starzenia się skóry.Krem szybko się wchłania i jest idealny pod makijaż.


Działanie i cechy produktu:

  • • chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV
    • nawilża, działa na strukturę skóry zapewniając jej integralność i jędrność
    • przywraca naturalną barierę ochronną skóry, tym samym chroni ją przed czynnikami środowiskowymi
    • masło kakaowe jako naturalny emolient czuwa nad zdrową i naturalnie piękną skórą
    • witamina E działa antyoksydacyjnie
    • masło shea i aloes zawarte w kremie łagodzą podrażnienia
    • lekki krem, szybko się wchłaniający, idealny do stosowania pod makijaż 
    • wygodne w użytkowaniu opakowanie z pompką
    • przebadany dermatologicznie
     nie zawiera parabenów, ftalanów, barwników ani substancji komedogennych




Pojemność: 75 ml

Dostępność: w wielu drogeriach i aptekach, wykaz TUTAJ

Możecie zajrzeć na stronę marki Palmers TUTAJ

Osoby, które wypróbowały produkty marki Palmers zgodzą się na pewno ze mną, że w tych kosmetykach można się zakochać od pierwszego użycia. Poznałam ich kilka w tamtym roku na Meet Beauty i uwielbiam je używać. Nawet moja córka często mi podkrada balsamy. Nie warto się obawiać, że dziecko ich wypróbuje na swojej skórze. Marka Palmers produkuje kosmetyki wysokiej jakości, pozbawione parabenów. Krem na dzień z filtrem skradł moje serce i używam go codziennie.

Zapraszam do lektury wpisu na temat balsamu z marki Palmers:

Jakich używacie kremów na dzień z filtrem UV?


20 komentarzy:

  1. Muszę pilnie zaopatrzyć się w jakiś krem, który ochroni moją twarz przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tej chwili nie używam żadnego kremu do twarzy, ale chętnie wypróbuję inne kosmetyki z tej marki, bo jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią go przetestuję! Właśnie szukałam czegoś w tym stylu.
    Pozdrowienia!
    I dziękuję za odwiedzinki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam peeling do twarzy tej firmy. A co do kremów z filtrem - używam przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z marki miałam jedynie jakieś próbki, kremy z filtrem czasami stosuję ale rzadko bo mało co wychodzę na słońce mimo to w okresie letnim jestem opalona :) ten krem mnie zaciekawił ale teraz mam dość duży zapas kremów i póki co nie planuje nowego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spf 15 to zawsze coś ;) Fajnie, że producenci coraz częściej dodają do kremów na dzień filtry przeciwsłoneczne. Dla mnie 15 SPF to niestety za mało bo mam skórę naczynkową i zwykle wybieram min. 20 SPF ale pamiętam, że kiedyś w kremach Ziaja było coś takiego jak SPF 5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ostatnio bardzo wkręciłam się w tematykę pielęgnacji. Zauważam teraz, że nie byłam świadoma ile zabiera nam opalanie się. Ze słońca nie zrezygnuję, ale muszę przetestować ten produkt i uzupełnić sobie kolagen. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie http://flawlessgold.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. warto spróbować tego kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo pozytywów słyszałam o marce Palmer's, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować, czy i u mnie się sprawdzą. Może właśnie na ten krem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować ten krem, osobiście od kiedy zmagam się z trądzikiem używam krem z filtrem 50, jednak na wiosnę aż tak wysoki mi nie potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, to widzę, że robię duży błąd, nigdy nie zwracam uwagi na to, czy krem posiada filtr... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kremik :) Produkty Palmers kuszą mnie już od dawna - muszę w końcu coś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja obecnie mam Tony Moly, Palmers wygląda bardzo fajnie ale ja ze względu na piegi i bardzo jasną skórę potrzebuję dużo wyższej ochrony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ciekawy kosmetyk, może wypróbuje go w najbliższe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam kosmetyków Palmers. Skoro nadaje się pod makijaż to może się skuszę. Używam serum LIQ CC light z witaminą C, więc tym bardziej ochrona przed słońcem jest mi potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś gdzieś czytałam, że takie kremy ochronne są niebezpieczne dla skóry...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny krem, chociaż skład taki sobie. Ale z chęcią bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń