Brillant Shop,

Nowa drogeria internetowa / Brillant Shop / wygrany bon 50 zł

poniedziałek, stycznia 11, 2016 Unknown 24 Comments

Witajcie Kochani:)

Nie wiem czy wiecie, ale na rynku pojawiła się nowa drogeria internetowa brillant-shop, co prawda sklep się rozwija, ale z każdym dniem asortyment się powiększa. Myślę, że znajdziecie coś dla siebie. Poza tym sklep organizuje różne akcje na swoim fanpage , gdzie można coś wygrać lub upolować jakąś zniżkę. Toteż zachęcam do polubienia fanpage sklepu, a na pewno będziecie się cieszyć z różnych akcji, które zaoferuje wam drogeria brillant-shop. Ja jestem świetnym przykładem, że można cieszyć się z wygranej. Otóż wygrałam bon na 50 zł do wykorzystania w sklepie, ponadto w grudniu była darmowa dostawa oraz dostałam w gratisie kilka cieni oraz jeden błyszczyk. Produkty zostały świetnie zapakowane w folię bąbelkową , dzięki której mogły bezpiecznie i bez przeszkód dotrzeć do mnie:)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:)






Chcesz poznać asortyment sklepu, już dziś możesz to zrobić:)Wystarczy tylko klik.

fanpage Brillant Shop

24 komentarze:

  1. Revlon niestety nie chce mi się sprawdzać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zacznę testy, siostra mi go polecała:)

      Usuń
  2. A ja Revlon bardzo polecam. Na większe wyjścia jest najlepszy! Na codzień niestety zapycha.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tego sklepu jeszcze nie znałam :) Będę nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten podkład z Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam tą firme sama używam kosmetyki z niej i jestem zadowolona
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manhattan, tak?Tak marka bardzo dobra i godna polecenia:)

      Usuń
  6. Oo, widzę swój ulubiony podkład ;) U mnie spisuje się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa podkładu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala jakie cudenka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm... nowy sklep fajnie - szkoda tylko, że asortyment trochę kiepski :( nic dla siebie nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że asortyment się powiększy, a produkty, które będą zaciekawią Cię:)

      Usuń
  10. Gratuluje wygranej ;) Ale Ci zazdroszczę, kosmetyki prezentuja sie super, napisz na dniach jakie są w uzytku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście napiszę, ale potrzebuję nieco więcej czasu, by określić:)

      Usuń
  11. Zrób koniecznie test tego podkładu :) Jestem bardzo ciekawa, bo już nie raz miałam na niego ochotę, ale bez przekonania.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. coś nowego się pojawiło trzeba się zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń