Lifestyle,

Zakupy z Biogo.pl / zdrowa żywność / ekologiczne produkty

środa, grudnia 14, 2016 Unknown 15 Comments

   
    Nie dawno do mojej kuchni przywędrowała paczka z produktami ekologicznymi ze sklepu Biogo.pl . Zamówiłam produkty, które lubię oraz te, co chciałam wypróbować.Nie łatwo wybrać coś dla siebie spośród tak ogromnego asortymentu sklepu. Jest tyle wspaniałych zdrowych artykułów, że chciałoby się wszystko. W moim koszyku nie zawsze znajdują się zdrowe produkty, ale warto czasami raz na jakiś czas kupić coś dla zdrowia, czyli produkty BIO, które nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników, antybiotyków, spulchniaczy czy wzmacniaczy smaku. A teraz pokażę Wam, co zamówiłam ze sklepu.

Makaron z postaci Disneya bardzo przypadł do gustu mojej córeczce.


Cena:5,89 zł

Sezam biały to idealny produkt, który dodaję do sałatek i panierki, kiedy smażę jakieś mięsko.


Cena: 6,04 zł

Żurawina jest to bardzo dobra przekąska na coś słodkiego, ale też i idealny dodatek do ciast oraz herbaty.


Cena: 10,98 zł

Owoc głogu sporządzony w postaci herbaty, wcale mi nie spakował.


Cena:4,25 zł

Nasiona czarnuszki to zdecydowanie mój faworyt. Uwielbiam ten specyficzny smak. Produkt dodaję do pomidorów, jajek. Ostatnio robiłam też cebularze z dodatkiem czarnuszki. Jednak wolę nasiona w całości, niż zmielone.

Cena: 9,68 zł

Herbatka różana wpadła w moje gusta, polubiłam ten smak.


Cena: 6,10 zł

Przyprawa do kanapek, raczej nią nie jest. Bardziej pasuje do jajecznicy lub zup.

Składniki: natka pietruszki, koperek (po 20%), owoc róży, cebula, czosnek niedźwiedzi, owoce rokitnika, liść pokrzywy (w różnych proporcjach).


Cena: 2,91 zł

Kotlety sojowe jeszcze czekają w poczekalni do przetestowania. Jeszcze nie robiłam, ciekawe czy będą smakować. Ja zawsze kotlety, ale te mięsne...



Cena: 2,69 zł

Owoce aronii są twarde i gorzkie w smaku. 

 Cena: 11,92 zł

Masło orzechowe jest naprawdę smaczne. Zasmakowało nawet mi jako dodatek do kanapek. Wiecie, ja nie lubię słodkich pomazek na chlebie. 


Cena:11,98 zł

Olej kokosowy stał się obecny  w moich sałatkach oraz stał się niezawodny do smażenia.


Cena:16,98 zł


Produkty Bio znjdziesz w sklepie biogo.pl/


Kupujecie produkty BIO?
Lubicie czarnuszkę albo masło orzechowe.?

15 komentarzy:

  1. Może i żurawiny nie lubimy i za nią nie przepadamy, to takie masło orzechowe na pewno by nam posmakowało i byśmy nim nie pogardziły ^^ Super są takie ekologiczne pyszności! czekamy na więcej :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. za czarnuszką nie przepadam, masła orzechowego też jakoś nie kocham zbytnio...
    zdarza mi się kupować produkty BIO, zwykle to są herbaty i zioła wszelkiego rodzaju, kosmetyki ;p
    Fajne zakupy :)

    https://resolutions-of-psycholeto-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny makaronik kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same zdrowotne wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat jestem na diecie, więc takie produkty BIO na pewną zjem, zwłaszcza, że po świętach już będe musiała odmówić słodyczy. Ten makaron bardzo mi się spodobał i myślałam, że będzie droższy, ta posypk na kanapki również jest świetna, nie widziałam jej stacjonarnie, ale na pewno ją zamówie.

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam masło orzechowe. Ostatnio potrafiłam go jeść w ogromnych ilościach :D
    Co do reszty, olej kokosowy bardzo dobrze znam i lubię do smażenia, a swego czasu miałam fazę na pieczywo z czarnuszką ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę czarnuszkę i od razu przypomina mi się ten okropny zapach ;D
    Suszonej aronii nie jadłam, ale taką świeżą lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam żurawinę i różne herbatki :) Czarnuszki nie próbowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo a ja właśnie też opublikowałam post z zamówieniem z Biogo.pl. Uwielbiam ten sklep. Same cuda tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam masło orzechowe, ale zawsze wybieram te 100%. Często sięgam również po sezam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny makaron :) Jestem pewna, że przypadłby do gustu mojej córeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie muszę wypróbować olej kokosowy, bo wiele dobrego o nim słyszałam :)
    Ooo żurawinę to i ja uwielbiam! ;)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu, pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym wpisem trafiłaś w 10 - z racji tego, że więcej osób stara się zdrowiej odżywiać i być bardziej fit.
    W najbliższym czasie i ja kupie coś z produktów pokazanych powyżej, bo niedrogo i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam spróbować z tą marką, ale jeszcze Krukam https://krukam.pl/ mnie zainteresował i nie wiem do końca, co mam kupić i co mam zrobić. Może będę w stanie i tu i tu zrobić zakupy, popróbować, no zobaczymy. Na pewno jednak będę się starała o nowoczesną, zdrową żywność.

    OdpowiedzUsuń