dziecko,

Rajstopki dziecięce od imaxi.pl

poniedziałek, lutego 22, 2016 Unknown 10 Comments

Moja córeczka w tym roku będzie miała 4 latka, toteż od samego początku kupowałam jej rajstopki z mikrofibry oraz z dodatkiem elastyny. Dzięki czemu są przyjemne w dotyku i elastyczne. Nie dawno znalazłam za sprawą facebooka świetny sklep z niesamowitym asortymentem. Być może mieliście przyjemność zamawiać z tego sklepu. Imaxi.pl to sklep posiadający świetną renomę. Znajdziemy w nim produkty dla dorosłych, jak i dzieci: kosmetyki, rajstopy, odzież np.bluzki, czapki, bluzki , skarpety, bieliznę, galanterię np .paski, torby, torebki...  oraz produkty marki Clochee, pomysły na prezent.  To tylko kilka produktów, które wymieniłam...W sklepie znajdziecie ich naprawdę mnóstwo, każdy znajdzie coś dla siebie.
Właśnie z imaxi.pl pochodzą rajstopki dla mojej córeczki. 

Bardzo podobają mi się rajstopki KLIK. Mają śliczny wzorek oraz kolorek Persian Red. Można wybrać inny kolorek rajstop.


Kolejną parę rajstop znajdziecie pod adresem  KLIK . Te rajstopki mają kolorek beżowy, jednolite i pasuję do każdej stylizacji:)





Wcześniej już kupowałam rajstopki z Gatty i byłam bardzo zadowolona. Jednakże teraz konkurencyjną firmą jest Kusiak. Rajstopki mają świetne wzorki i wyraziste piękne kolorki, w sam raz dla małych księżniczek.

Rajstopki dostępne w sklepie imaxi.pl. Polecam sklep i zapraszam do zakupów. 

Tutaj możesz śledzić sklep na bieżąco na facebooku KLIK.



10 komentarzy:

  1. Świetne te różowe rajstopki dla pociechy:)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rajstopki, ciekawe czy mają coś dla chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te różowe rajstopki :)

    http://five-souls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak kupuję rajstopy i zakolanówki z Gatty, ale to pewnie dlatego, że firma pochodzi z mojego miasta. :D

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne te rajstopki idealne dla mojej córci, która potrzebuje takich rajstop sporo bo to mały łobuziak. zapraszam do nas i pozdrawiam http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/03/sakiewki-pene-pysznosci.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale z chęcią zajrzę! te rózowe są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń