Twarz,

Krem Dermalibour regenerująco-antybakteryjny na bazie wyciągu z owsa Rhealba do skóry podrażnionej lub uszkodzonej.

czwartek, marca 09, 2017 MARLIE 7 Comments



Witajcie!

Niektórzy z nas zmagają się z przesuszoną skórą, na przykład ja. Często mam suchy naskórek, który jest naprawdę kłopotliwy i denerwujący, kiedy chcę zrobić makijaż. Niekiedy zwykły krem nie może sobie poradzić z moją problematyczną cerą, toteż postanowiłam wypróbować krem Dermalibour, który zawiera miedź, cynk i jest na bazie wyciągu z owsa Rhealba. Kosmetyk w kilka dni pozwala na dojście do normy skórze, która boryka się niedoskonałości. W moim przypadku są to miejsca bardzo przesuszone, które potrzebują zregenerowania, ukojenia i nawilżenia. Ważne jest ,aby przed stosowaniem kremu oczyścić i wysuszyć skórę. Krem stosowałam kilka dni i zauważyłam znaczną poprawę. Skóra szybciej się regeneruje niż w przypadku zwykłego kremu.


Krem A – DERMA DERMALIBOUR:

  • stosowanie 2-3 razy dziennie,
  • intensywna regeneracja,
  • natychmiastowe łagodzenie,
  • oczyszczenie podrażnionych okolic skóry,
  • redukuje namnażanie się bakterii,
  • regeneracja skóry w ciągu 4 dni,
  • idealny w przypadku problemów pielęgnacji skóry: podrażnienie okolic ust – tzw.zajady, miejscowe przesuszenia skóry, odparzenie okolic pieluszkowych, podrażnienia skóry dłoni.
  • odpowiedni dla niemowląt od 2 miesiąca życia, dzieci i osób dorosłych,
  • bezzapachowy, kremowa formuła,
  • nie barwi skóry,
  • nie zawiera alkoholu, parabenów.




Jestem bardzo zadowolona z działania kremu. Moja skóra w kilka dni mogła się odbudować i wrócić do normalności. Produkt idealny do twarzy, suchych kolan czy pięt.


Cena : 29,99 zł
Pojemność : 50 ml

Dostępność : TUTAJ

Więcej dermokosmetyków znajdziesz na stronie drogeriasyrenka.pl




7 komentarzy:

  1. Moja skóra również jest przesuszona, chętnie wypróbuję tego kremu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy krem jeszcze o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dermalibour+ jest świetnym kremem, doskonale sobie radzi również z popękaną skórą , ma też badanie okulistyczne i można go stosować w okolicach oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam wymagającej skóry ale czasem sięgam po takie produkty, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu ale to raczej nie jest kosmetyk do mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda dobrze :) Będę musiała mu się przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt :) Myśle, że moja skóra by się z nim polubiła:)

    OdpowiedzUsuń