Twarz,

Jak sprawdza się DABUR / VATIKA BLACK SEED - z czarnuszką? ODŻYWKA / ŻEL DO MYCIA TWARZY DERMAVIKA / WŁOSY / TWARZ

wtorek, marca 28, 2017 Unknown 22 Comments



Witajcie! U mnie wiosna na całego! Jak to miło wyjść na dwór,kiedy tak pięknie świeci słońce :) Jesteście na pewno takiego samego zdania.

Jakiś czas temu poznałam produkty do włosów Vatika, które w składzie mają czarnuszkę! Jednak lubię zarówno ją spożywać,jak i mieć na włosach. Przekonajcie się sami o jej właściwościach :)


Odbudowujący Krem do Stylizacji Włosów z czarnuszką Vatika Dabur Black Seed Cream- od producenta

Krem do stylizacji włosów z czarnuszką i jeżyną skutecznie odżywia,wygładza, nawilża i chroni włosy przed działaniem czynników zewnętrznych. Czarnuszka znana była już w starożytnych kulturach.  Roślina ta korzystnie działa na wzmocnienie struktury włosów, świetnie nawilża i chroni włosy przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.
Zawarte w kremie ekstrakty z kokosa, jeżyny i migdałów wspomagają regenerację włosów nadając im miękkość i blask.
Krem użyty przed myciem na suche włosy - odżywia i nawilża włosy, niewielka ilość użyta po myciu, na mokre włosy, chroni przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych oraz pomaga w stylizacji.


Składniki aktywne:
CZARNUSZKA - odżywia, odbudowuje i ogranicza wypadanie włosów
KOKOS - nawilża, wygładza i nabłyszcza włosy
JEŻYNA - wspomaga regenerację włosów.



Składniki: Aqua, Paraffinum Liquidum, Cocos Nucifera ( Coconut ) Oil, Propylene Glycol, Isohexadecane, Cyclomethicone, Cetyl Alcohol, Ceteareth-20, Parfum, Nigella Sativa ( Blackseed ) Extract, Rubus Fructicosus ( Blackberry ) Extract, Sorbitan Oleate, Prunus Amygdalus Dulcis ( Sweet Almond ) Oil, Carbomer, C10-30 Alkyl Acrylates, Phenyltrimethicone, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Panthenol, Disodium EDTA, BHT, Methylparaben, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77266   ( FD&C Black No. 2 )



Krem do stylizacji Vatika okazał się być najlepszym produktem spośród 4 testowanych. Pokochałam zapach produktu, gdy jest słodko - świeży. Czuć zarówno owoc jeżyny, jak i zapach kwiatów,coś cudownego.Pachnie jak jakaś perfum,albo balsam. Produkt przypomina maskę do włosów,jednak nie wolno zapominać, że w tym przypadku należy ograniczyć ilość kosmetyku, który stosujemy na włosy. A dlaczego? Zawsze kiedy myję włosy i używam sporej ilości maski do włosów. Jestem posiadaczką długich i grubych włosów, więc trochę produktu muszę jednak używać. Tutaj zapomniałam, że należy się nieco ograniczyć, tzn. wziąć niewielką ilość kremu stylizującego. Ku mojemu zdziwieniu włosy po wysuszeniu były tłuste i obłe! To wina zbyt dużej ilości produktu, którego używałam do pielęgnacji. Nie chciało mi się być włosów kolejny raz...Oczywiście z pomocą przyszedł mi suchy szampon! Krem Vatika trzeba używać w małych ilościach, toteż oferowana pojemność 140 ml starczy nam naprawdę na długi czas. Kosmetyk używam przed myciem włosów albo po umyciu, pamiętając o małej ilości kremu. Krem pozytywnie działa na włosy, gdyż są  błyszczące i piękne.




Olej do pielęgnacji włosów z czarnuszki Vatika od producenta


Głęboko odżywia, kondycjonuje, odbudowuje i nadaje piękny zapach.
Czarnuszka wykorzystywana jest od blisko trzech tysięcy lat zarówno w dietetyce (ziarna i olejki) jak i w zastosowaniu kosmetycznym.Ma charakterystyczny dość silny zapach i specyficzny smak.
Olejek VATIKA BLACK SEED przeznaczony jest przede wszystkim do włosów zniszczonych i osłabionychDogłębnie odżywia skórę głowy oraz cebulki włosów. Działa również na włosy na całej ich długości poprzez odbudowę porowatej struktury, wygładzenie i nadanie blasku oraz zdrowego wyglądu zniszczonym czy przesuszonym końcówkom. Dodatkowo pozostawia na włosach unikalny, piękny zapach, który poprawia samopoczucie :-)
Sposób użycia:
Niewielką ilość olejku należy wmasować delikatnie w skórę głowy a nadmiar rozprowadzić na włosach.Olejek pozostawić w tej postaci na co najmniej dwie godziny a najlepiej na całą noc po czym należy umyć włosy i układać jak zwykle.Można także kilka kropli olejku delikatnie nanieść na suche włosy jako serum w celu wygładzenia i powstrzymania "puszenia się" włosów.
Skład:Canola Oil, Olive Fruit Oil, Perfume, Avocado Fruit Oil, Nigella Sativa (Black Seed) Extract, Benzyl Alcohol, D&C red No 17 (CI 26100), D&C Yellow No 11 (CI 47000), D&C Green No 6 (CI 61565)

Olej VATIKA ma również ładny zapach, przyjemny dla naszego noska. Jest ciemnego zabarwienia. Niestety, co mi przeszkadza to jedynie to, że marka Dabur nie zastosowała w kosmetyku jakiegoś dozatora czy pompki, aby łatwiej z niego korzystać. Niestety, może się zdarzyć, że ilość produktu wylana na dłoń okaże się za duża. Produkt stosuję jako serum na umyte i wysuszone włosy. Zaczynając od połowy długości w dół. Dzięki kosmetykowi włosy odzyskują blask, nawilżenie i zabezpieczone są przed łamaniem! Końcówki wyglądają o wiele zdrowiej.Pojemność produktu to 200 ml, więc sporo! Starczy mi na bardzo bardzo długo!


Odżywka przeznaczona dla włosów potrzebujących odżywienia i nawilżenia od producenta
Odżywka do włosów Dabur Słodkie migdały  (włosy suche i matowe)
Unikalna  receptura odżywki powoduje, że włosy są bardzo intensywnie odżywione i  nawilżone przez co, wyglądają zdrowo. .
Składniki aktywne:
migdały - odżywiają  wysuszone i zniszczone włosy, 
jogurt - nawilża, wzmacnia i wygładza łuskę włosa
miód - dogłębnie nawilża i nabłyszcza włosy, pobudza cebulki włosów do wzrostu
Sposób użycia: Na umyte włosy nałożyć niewielka ilość odżywki i dokładnie wmasować. Pozostawić na włosach ok 5 minut, po czym dokładnie spłukać. 

SKŁADNIKI:Aqua,  Cetaryl Alcohol (and) Behentrimonium Methosulfate, Isopropyl Myristate, Dimethicone (and) Cocamidopropyl betaine (and) C12-15 Pareth-3 (and) Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Glycol Distearate, Glycerin, Parfum, Cetrimonium Chloride, Formaldehyde, Polyquanternium -37, Disodium EDTA, Olea Europea (Olive) leaf extract, Prunus amygdalus dulcis (sweet almond) fruit extracy, Honey Extract, Yoghurt Extract, Amyl Cinnamal, Lillial, Limonene, Linalool, FD&C Yellow No. 6 (Cl15985) Cl 19140


Odżywka również pięknie pachnie. Wyraźnie czuć nutę słodkiego migdału, miodu i jogurtu. Produkt ma kolor pomarańczowy. Lubię używać tego kosmetyku, gdyż świetnie się rozprowadza i nieziemsko pachnie! Moje włosy polubiły tą odżywkę, gdyż są odżywione, wzmocnione i nie puszą się.




Oczyszczający żel do mycia twarzy z miodlą indyjską (neem) marki Dabur Vatika z linii kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji twarzy Dermo Viva od producenta
Bez sls, parabenów i mydła.
Łagodny dla skóry, testowany dermatologicznie.
Właściwości antybakteryjne i ochronne wyciągu z liści neem łagodzą podrażnienia skóry i zapewniają jej dogłębne oczyszczenie.
Żel do mycia twarzy Neem ma właściwości antybakteryjne, tonizujące i odżywiające.
Stosowane regularnie przeciwdziała tworzeniu się zaskórników oraz utrzymuje prawidłowe pH skóry.
Jest polecane szczególnie do pielęgnacji cery trądzikowej.
Pojemność: 150ml
Sposób użycia:
Niewielką ilość żelu nanieś na zwilżoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Wmasuj delikatnie okrężnymi ruchami, omijając okolice oczu. Spłucz dokładnie letnią wodą.


Oczyszczający żel do mycia twarzy stosuję razem z szczoteczką soniczną od DermoFuture, o której pisałam TUTAJ. Produkt pachnie ziołowo, co mi bardzo odpowiada. Nie uczula mnie, świetnie oczyszcza moją skórę. Po użyciu produktu, dokładnie spłukuję twarz wodą i oczywiście kremuję twarz i to dosyć porządnie, gdyż mam suchą skórę.  Czasami zdarzają się mi pryszcze, choć nastolatką nie jestem, dlatego warto mieć jakiś kosmetyk, który oczyści i zachowa odpowiednie pH.



Krem do stylizacji: 140 ml cena: 14,50 zł   dostępność: TUTAJ
Olej: 200 ml cena: 16,00 zł    dostępność: TUTAJ
Odżywka: 200 ml cena: 15,01 zł  dostępność: TUTAJ
Żel: 150 ml cena: 16,90 zł   dostępność: TUTAJ

Kosmetyki marki Dabur kupisz w sklepie Magiczne Indie



Wszystkie kosmetyki okazały się być interesujące! Produkty pięknie pachną. Seria z czarnuszką jest idealna dla osób, które walczą z przesuszonymi włosami. Dzięki nim włosy są piękne, lśniące, nawilżone, a końcówki wyglądają na zdrowe. Ciekawa jestem też maski i szamponu do włosów z Dabur z czarnuszką! Świetna okazała się też odżywka słodkie migdały połączone z nutą miodu i jogurtu. Czysta rozkosz na naszego noska. Nie chce się wychodzić z łazienki:) Włosy się nie puszą, a to jest dla mnie bardzo istotne. Żel do mycia twarzy z miodlą indyjską pachnie świeżo i ziołowo. Lubię produkty oczyszczające, które pobudzają. Produkt nie wywołuje uczuleń, pomaga zachować odpowiednie pH skóry.



Znacie produkty Vatika?
Jak wiosennie spędzacie czas?


22 komentarze:

  1. Kosmetyki do włosów wydają się być interesujące , moje włosy ostatnio naprawdę potrzebują odżywienia , muszę się w takie coś zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej firmy nie znam, ale używałam jakiś czas temu olejku z czarnuszki i bardzo dobrze działał na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie produkty tej firmy ale jakoś jeszcze nic nie wypróbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam olejek kokosowy z dodatkiem indyjskich ziół z Vatiki i bardzo dobrze go wspominam, ale tych kosmetyków przedstawionych przez Ciebie jeszcze nie miałam okazji używać a chciałabym przetestować ten olejek z czarnuszką;)
    I obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam produkty vatica olejki, szampon, odżywkę i krem. Ale nie wszystko mi się sprawdza niestety​

    OdpowiedzUsuń
  6. testowałam rowniez kosmetyki tej firmy, i były mega !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cenię sobie tę firmę i ich olejek Amla a z tych Twoich produktów miałam odżywkę w zielonej butelce i niezbyt fajnie ją wspominam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam paczuszkę tych produktów. Po Twojej recenzji zabieram się do mojego testowania. Jak to wszystko tak pięknie pachnie. Super

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze a ja mam strasznie suche wlosy masakra jakaś :(. Chyba zdecyduje się na olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie sięgnę po kosmetyki tej firmy. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, a moje włosy niestety wymagają wiele uwagi i starannej pielęgnacji, ponieważ w innym wypadku bardzo szybko stracę większość włosów. Muszę poszukać tych produktów stacjonarnie i wypróbować na sobie. Może okaże się, że to skuteczny ratunek dla mnie. Świetny wpis, bardzo rzeczowy i konkretny. :)
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam olejek od Vatiki w wersji oliwkowej. Dobrze się u mnie sprawdza. Używam do olejowania włosów.
    Nie miałam pojęcia, że jest też wersji z czarnuszką. Rewelacja! Z chęcią bym wypróbowała. Bardzo lubię ich produkty do włosów.
    Pozdrowionka serdeczne i... do zobaczenie na Meet Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olej przemawia do mnie zdecydowanie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią przetestowałabym te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. olejek z chęcią bym wypróbowała na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle słyszałam o tej marce a jeszcze nie miałam z nią styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo nigdy nie słyszałam o tych produktach, dobrze wiedzieć :) Na co dzień bardzo dbam o swoje włosy, więc myślę, że się przydadzą :) Super post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swego czasu używałam z VATIKI olej kokosowy i był na prawdę fajny, muszę do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olej z czarnuszką i żel z neem najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skusilabym się na odżywkę :-)) Reszty produktów po prostu nie stosuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam z tej firmy kilka produktów, ale na razie muszę wykończyć kosmetyki które stoją u mnie pod prysznicem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odżywka totalna porażka ...nie do moich włosów w dodatku skóra głowy zaczeła swędzieć po tym produkcie... więcej nie kupię,ale nie ,,,powiem,,, że nie polecam bo być może komuś się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń