CIAŁO,

Pora na regenerację ! 4 - etapowa mezoterapia (mikronakłuwanie) z nanopeptydami, komórkami macierzystymi / DermoFuture / mezoroller / skóra

wtorek, sierpnia 09, 2016 Unknown 10 Comments

       
Skóra twarzy, aby wyglądała zawsze zdrowo, była zregenerowana oraz odmłodzona potrzebuje niekiedy więcej niż tylko samo oczyszczenie i krem. Tajniki pięknej, zadbanej cery możemy poznać w salonach kosmetycznych, ale jeszcze na takich zabiegach nie byłam. Mam dziecko, toteż ciężko byłoby się wybrać na tyle czasu. Po drugie wiążę się to z niemałym kosztem. Niestety trzeba wydać kaski. Dlatego myślę, że idealnym rozwiązaniem dla matek, które nie chcą poświęcić kilku godzin w salonach kosmetycznych oraz trochę zaoszczędzić to polecam niesamowity zestaw do zabiegu odmładzającego- regenerującego z mezorollerem, który zawiera produkty do 4 etapowej mezoterapii. Jest to dla mnie totalna nowość, gdyż nigdy nie próbowałam mezorollera nakłuwającego...



Co znajduje się w pudełeczku  do zabiegu odmładzająco - regenerującego z mezorollerem od DermoFuture?


* płyn micelarny   - służy do demakijażu twarzy i oczu. Świetnie usuwa zanieczyszczenia oraz zmywa makijaż. Łagodzi podrażnienia. Oczyszcza jak mydło, reaguje jak woda, neutralizuje jak tonik i nawilża jak mleczko. Nie wymaga spłukiwania. Ma piękny, świeży zapach.



* serum z nanopeptydami i komórkami macierzystymi 20 ml - ma silne działanie przeciwstrzeniowe. Podnosi poziom nawilżenia skóry ,dlatego jest polecany dla osób mających cerę odwodnioną, suchą, która potrzebuje głębokiego nawilżenia. Ponadto odżywia skórę i wzmacnia jej funkcje mataboliczne. Wpływa na sprężystość i jędrność skóry. Produkt bezbarwny, przeznaczony dla skóry dojrzałej, mającej problemy z elastycznością i sprężystością. Idealny do kuracji z mezorollerem.


* żel łagodzący aqua - sprawia, że skóra po zabiegu mezoterapii z mikronakłuwaniem  skóra stanie się gładka, maksymalnie nawilżona. Pomaga łagodzić podrażnienia. Zawiera ekstrakt z aloesu i nagietka, który ma działanie łagodzące oraz antyseptyczne.


* mezoroller - urządzenie w kształcie ruchomego wałeczka, która posiada małe, cienkie mikroigiełki, które służą do mikronakłuwania skóry. Jest to sposób, który zmusza skórę do samodzielnej pracy, intensywnej odnowy oraz regeneracji poprzez indukcję kolagenu, który jest odpowiedzialny za elastyczność oraz sprężystość skóry.


* płyta Lidii Kopanii ,, Pod słowami"- znajduję się na niej 12 piosenek, które zapewne umilą czas, kiedy będziemy odnawiać swoją skórę z zestawem od DermoFuture




Jak wykonać zabieg?

Po pierwsze: oczyścić skórę (twarz, oczy) za pomocą płatku kosmetycznego, który został namoczony płynem micelarnym.
Po drugie: faza aktywna - nałożyć na skórę twarzy intensywną kurację do twarzy z nanopeptydami i komórkami macierzystymi. Delikatnie wmasować w skórę. Należy podzielić sobie skórę twarzy na kilka stref np. czoło, nos, policzki, szyja. Następnie każdy obszar nakłuwać za pomocą mezorollera. Wykonać masaż po 10 razy- pionowo, poziomo, po przekątnej w obu kierunkach. Roluj 10 razy - pionowo, poziomo, ukośnie. Pamiętaj, aby nacisk mezorollera był jednakowy i nie za mocny. Dzięki takiemu zabiegowi substancje aktywne docierają w głąb skóry. Skutkuję to widoczną redukcję zmarszczek oraz zapobiega powstawaniu nowych. Uzyskujemy długotrwałe wzmocnienie zarówno skóry właściwej, jak i naskórka. 
Po trzecie: faza końcowa- nałożenie okrężnymi ruchami żelu łagodzącego aqua, który zniweluje podrażnienia wywołanie zabiegiem.




Moje odczucia po zabiegu: 


Już po pierwszym zastosowaniu zabiegu wraz z mezorollerem nakłuwającym odczułam ,,lepszą pracę  "skóry oraz krążenie. Tak jakby delikatnie pulsowało pod skórą. Po takiej serii odmładzająco - regenerującej moja skóra mniewa się bardzo dobrze. Uwielbiam używać mezorollera, bo pomaga mi zmagać się z moją przesuszoną skórą. Wcale mikronakłuwanie nie jest takie groźne i bolesne jakby się wydawało. To są tylko delikatne nakłucia, które pomagają zregenerować i odmłodzić skórę, dzięki wnikającym substancjom aktywnym w głąb skóry. Zabieg ten nie narusza naczyń krwionośnych, jedynie skóra miejscami może mieć czerwonawe zabarwienie. Ale dzięki żelowi aqua szybko znika. Także jestem na TAK. Myślę,że to idealny pomysł na odnowę skóry i warto taki zabieg powtórzyć nie raz w ciągu tygodnia. Moja skóra staje się bardziej napięta, gładka, a ja czuję się bardziej świeżo:)


Po każdym zabiegu należy wykonać zabieg dezynfekcji mezorollera na przykład za pomocą
spirytusu.

Zestaw kupisz TUTAJ

CENA: 149 ZŁ


Zapraszam Was na konkurs , który się na moim blogu oraz FP: Wygraj olejek do twarzy


Czy jest Wam znana mezoterpia z mikronakłuwaniem?

Pozdrawiam serdecznie ***

10 komentarzy:

  1. Co prawda te igiełki trochę straszą ale myślę że jak najbardziej warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio moja skóra przeżywa kryzys. jest odwodniona, sucha, jak ją wykremuje i odpowiednio zadbam tlusta jak nie wiem co. nie nawidzę gorąca, właśnie przez to. upały doprowadzają moją skórę do szału. pod koniec sierpnia będę musiała ją porządnie zregenerować. po tej recenzji, już wiem czego użyję w tym celu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zestaw to dla mnie strzał w dziesiątkę :) zawsze mam problem doboru kosmetyków, aby dobrze sprawdziły się razem. Muszę koniecznie kupić.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej metodzie, ale widać to coś ciekawego i jak najbardziej skutecznego. Cena trochę odstrasza, ale można się tego spodziewać po produktach o takim działaniu. Ładne opakowanie na roller:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... A o czymś takim jeszcze nie słyszałam. Czego to ludzie nie wymyślą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy zestaw, powiem szczerze że chętnie bym się na niego skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj - marzy mi się taki ZESTAW :) Choć odrobinę bym się obawiała jeżeli chodzi o jego użycie,ale do odważnych świat należy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zestawy! Nie trzeba spędzać godzin u kosmetyczki i wydawać tam fortuny :) a otrzymujemy podobny lub taki sam efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadaam ten zestaw i u mnie sprawia się cłkowicie , jestem z niego zadowolaona :)

    OdpowiedzUsuń