KONTIGO,

Poczuj się jak w raju - naturalne kosmetyki od Kontigo / BIOLOVE

czwartek, lipca 21, 2016 Unknown 21 Comments

    Około miesiąca temu przywędrowała do mnie ciekawa paczuszka wypełniona kosmetykami naturalnymi od Kontigo. Od razu wzięłam się za testy produktów. Nie skrywam, że od dawna ślinka mi leciała na te kosmetyki, ale niestety Warszawa trochę daleko ode mnie, więc pozostały tylko westchnienia. Ale możliwość testowania takich rozkosznych produktów okazała się strzałem w 10! Bardzo się ucieszyłam, że wybrano mnie do wypróbowania serii Biolove, która mnie zachwyciła! Po prostu doznałam ekscytujące doznania w harmonii z naturą. A dlaczego? Zapraszam dalej <3


Uwielbiacie peelingi cukrowe? Kontigo oferuje niezwykle ekscytujące połączenie cukru wraz kawą. Idealna przerwa na rozluźnienie i naturalną pielęgnację. W składzie produktu znajdziemy również olej macadamia, który nawilży skórę. Pozostawi ją gładką i jędrną. Ponadto peelingi pomagają zwalczać cellulit i poprawiają krążenie krwi. Kosmetyk jest w 100 % naturalny i pachnie jak świeżo zaparzona kawa! Po prostu coś wyjątkowego...Nie zawiera SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów i alergenów. Może nie jest idealnym ździerakiem do stóp, ale do innych partii ciała jak najbardziej odpowiedni. Uwielbiam woń kawy, która się unosi podczas aplikacji produktu. Coś przyjemnego dla noska!

Skład: Sucrose, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Coffea Arabica Seed Powder, Cocos Nucifera Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum






Kolejnym testowanym produktem jest borówkowy mus do ciała, który zachwyca od razu po odkręceniu swoim zapachem. Na pierwszy rzut - chciało by się ten mus po prostu posmakować. Moja córeczka też chciała skosztować tego kosmetyku. Niezwykły aromat pobudza wszystkie moje zmysły. Po prostu chciałabym mieć ten zapach cały czas przy nosie :) Produkt świetnie się rozprowadza, idealnie nawilża skórę, która po aplikacji produktu się świeci.  Pozostawia przez kilkanaście minut przyjemną woń borówki. Lekki mus do ciała został wzbogacony naturalnymi olejkami inca inchi i awokado. Składniki te pobudzają odnowę kolagenu, głęboko odżywiają i ujędrniają skórę. Tak jak każdy produkt nie zawiera SLS, PEG, silikonów, parabenów, konserwantów. 


Skład: Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima Oil, Caprylic Capric Triglyceride Candelilia Cera, Sunflower Seed Oil, Glycerin, Plukentia Volubilis Seed Oil, Cetyl Alcohol, Parfum, Pyrus malus Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Carmina(...).





Po serii ataków upałów na końcu czerwca i początku lipca w końcu mój ukochany olej kokosowy po prostu zgęstniał, wrócił do swojej dawnej postaci. Jeżeli mam porównać zapach kosmetyku - no to właśnie do kokosanki. Jest to taki sam intensywny aromat kokosu, który uwielbiam. Naprawdę czuć, że jest w 100 % naturalny. Ten olej jest całkiem inny od tych na sklepowych półkach - w tamtym ciężko poczuć jakiś kokos. Tego produktu nie będę używać do celów spożywczych, szybko by się skończył...Wolę olej wykorzystać tylko do celów kosmetycznych, np. do suchych łokci, pięt, kolan i czasami do mojego czoła , ust, nosa, który mam strasznie suchy....O zgrozo, z tą moją suchą skórą! Kosmetyk łagodzi objawy związane z łuszczycą, zapaleniem skóry i egzemą. Idealnie nawilża - coś dla osób borykających się ze suchą skórą. Produkt szybko się rozpuszcza w dłoniach, co sprzyja szybkiej i przyjemnej aplikacji oleju bezpośrednio na skórę. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów, alergenów.


Skład: Cococs Nucifera Seed Oil




Może miałyście okazję przetestować świetny wynalazek kosmetyczny, jakim jest świeczka do masażu? Jest to produkt 2 w 1. Możemy zapalić knot i cieszyć się pięknym zapachem podczas kąpieli. Szczerze odpowiada mi ta forma kosmetyku. Nie muszę szukać balsamu i świeczki, tutaj mam dwa produkty w 1. Uwielbiam patrzeć na płomyk podczas kąpieli, to mnie relaksuje i odpręża. Kosmetyk posiada połączenie pomarańczy oraz wanilii, która ze sobą świetnie współgra. Nie jest to męczący zapach, a przyjemny i delikatny. Balsam znajdujący się w pudełeczku można wsmarować w skórę nie zapalając świeczki. Można go rozgrzać w dłoniach i zaaplikować na ciało. Produkt się świetnie rozprowadza. Zauważymy, że przez kilka minut skóra będzie nieco tłusta i świecąca. Zawarte w kosmetyku masło shea oraz olej kokosowy doskonale nawilżają. Po kilku minutach produkt się wchłonie. Jeżeli chodzi o zapaloną świeczkę, to nie należy się bać włożyć paluszka nawet po zgaszeniu. Próbowałam i nic mi się nie stało. Balsam zamienia się w ciecz, jest po prostu cieplutki i oleisty, szybko się rozprowadza:) Kosmetykiem pielęgnacyjnym można cieszyć się zarówno podczas kąpieli - niezwykła uczta dla naszego noska i po niej, podczas stosowania na ciało. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów.

Skład: Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Seed Oil,Tocopheryl Acetate, OrangeOil, ParfumCitral, Citronellol,Limonene, Linaloo 





Po raz pierwszy wypróbowałam kulę do kąpieli o zapachu piżma. W składzie produktu znajduje się olej z pestek winogron, który nawilża i pielęgnuję naszą skórę. Nie mamy wrażenia ściągnięcia skóry po wyjściu z wanny. Niestety takiej kuli nie wypróbują osoby, które mają prysznic ... Te płatki kwiatów i piękna woń stanowi idealne połączenie na odprężającą kąpiel po ciężkim dniu. Do tego jeszcze zapalona świeczka do masażu i jestem w raju!Nie zawiera SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów, alergenów.




Pokochałam wszystkie produkty oferowane przez sklep Kontigo. Produkty kosmetyczne są w 100 % naturalne, mają świeże i aromatyczne zapachy, które rozpalają wszystkie zmysły. Jeżeli chcemy być zadowolone ze swojej pielęgnacji to polecam używanie właśnie serii Biolove. To właśnie dzięki takim produktom odczujesz pełną satysfakcję, zadowolenie, odprężenie i relaks. Twoje ciało stanie się przyjemnie miękkie, nawilżone i pachnące, jak nigdy dotąd. Chcesz ekscytujących doznań w harmonii z naturą???




21 komentarzy:

  1. uwielbiam konsystencje tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak chodze do Kontigo to ogladam tylko kolorowke. Jakos nigdy nie zwrocilam uwagi na pielegnacje i peelingi. Ten kokosowy mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że kosmetyki zapowiadają się ciekawie. Bardzo podoba mi się ich szata graficzna. Ten peeling kawowy mnie bardzo kusi;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kosmetyki. Musiałabym przetestować parę :) Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja skóra bardzo lubi kosmetyki naturalne :) chętnie przygarnelabym wszystko a szczególnie świeczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kosmetyki :) będę musiała kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsam borowkowy? To jest to czego szukam od dawna! Dobrze, że mam niedaleko kontigo *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Borówkowy mus mnie zaciekawił , chyba zamówię :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe produkty. ;) Jestem bardzo ciekawa tych zapachów :D
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne opakowania! a ten kokos mmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe opakowania! Nie znam zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Suoer kosmetyczki!
    http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham naturalne kosmetyki, jednakże mieszkam w Krakowie, nie w Warszawie. Ten borówkowy mus wydaje się być fajnym.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio lubię kosmetyki naturalne :) Muszę na te zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystko o zapachu kokosa! Bardzo ciekawa recenzja i z chęcią wypróbuję te kosmetyki :)W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna recenzja :) muszę przetestować któryś z tych kosmetyków :) uwielbiam takie naturalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na kokosowe skusiłabym się od razu! :)

    Moge prosic o kliki?
    allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe produkty ;-) muszę przyjrzeć się w końcu blizej

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, ale chętnie wypróbuję je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń