Paznokcie,

Oliwka do skórek i paznokci - SUNNY NAILS !

niedziela, listopada 15, 2015 Unknown 20 Comments

Oliwkę Sunny Nails pokochałam od razu, kiedy otrzymałam ją od Darii. Mam problem z rozdwajającymi się , łamiącymi paznokciami. Nie mogę donosić pięknych długich i zdrowych paznokci:( Jednakże od trzech tygodni stosuję odżywkę Diamond z Golden Rose i efekty są zachwycające, o tym będzie w następnym poście...Przejdźmy do olejku...Olejek stosuję po oczyszczeniu rąk i paznokci. Olejek jest świetną kuracją po zmyciu lakieru zmywaczem, gdyż nasza płytka paznokciowa jest niestety narażona na składniki chemiczne i się wysusza. Ja mam suchą płytkę paznokciową po użyciu lakierów, a po użyciu oliwki moje paznokcie stają się błyszczące, świeże i nawilżone! Jest to także dobra kuracja na nasze suche skórki. aplikacja produktu jest bardzo łatwa, gdyż należy tak samo postępować jak z lakierem do paznokci. Wystarczy paznokcie  pomalować pędzelkiem , a następnie wmasować preparat we wał paznokciowy i skórki paznokci. Ja uwielbiam stosować oliwkę, gdyż zachęca mnie sam jej zapach pomarańczy, po prostu jest cudowny. Oliwki występują w innych wariantach zapachowych!!!:) 

Naprawdę polecam. Oliwka i odżywka  to idealna kuracja dla naszych paznokci!!!








20 komentarzy:

  1. Koniecznie sięgnę po to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam tej oliwki ale jak zachwalasz to może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie znam tego produktu, ale Twoja recenzja zachęcająca. Moje paznokcie ostatnio najczęściej ratuję oliwą z oliwek i sokiem z cytryny. Sprawdza się świetnie. Jeśli będziesz miała kiedyś troszkę czasu na taką kurację to gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam oliwkę z GR i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię oliwki :) A jakie masz śliczne długie pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki odżywce, o której będę pisać niedługo:)

      Usuń
  6. Ostatnio nie mam problemu ze skórkami :) Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardziej problemy z paznokciami, pozdrawiam:)***

      Usuń
  7. Dziękuję, że Cię zaciekawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, ze olejek Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje paznokcie są kapryśne, dokładnie jak Twoje ;) Ostatnio jednak są w lepszej kondycji, od siebie mogę polecić także odżywki SH oraz maść z wit.a :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością kiedyś wypróbuję :)

    Buziaki Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, ale bardzo chciałabym przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno kiedyś go wypróbuję! :)
    www.hermoso-espacio.blogspot.com Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń