Black Friday - lista sklepów:)

piątek, listopada 27, 2015 Unknown 14 Comments




Sklepy , które celebrują Black Friday:


beauty-styl.pl zniżka 10 % na asortyment, należy wpisać w pole bony rabatowe ,,BLACK FRIDAY''

brillant-shop.pl - Black Friday - promocja na cały asortyment.
Podczas zamówienia wpisz BLACKFRIDAY a otrzymasz 10% rabatu.
Promocja ważna do 28.11.2015 do godziny 23:59


Kosmetyki z Ameryki przecena nawet do 50 % https://kosmetykizameryki.pl/group/czyszczenie-magazynow

BLACK FRIDAY w TOP LOOK w http://www.e-toplook.com/
Wpisz kod: Black20 a dostaniesz 20 % zniżki na absolutnie cały asortyment!!!
Promocja trwa do poniedziałku - 30.11. do godz.24!!!

Delia Cosmetics - czeka na Was rabat 30% przy zakupach na www.sklep.delia.pl.
Promocja obowiązuje do godziny 23.00 Emotikon smile
KOD PROMOCYJNY: BF2015


douglas  bit.ly/douglas-friday

yves-rocher
iperfumy.pl

ORSAY - BLACK FRIDAY! Tylko dziś zrób zakupy w ORSAY z rabatem 30% * Dotyczy tylko zakupów w sklepie online. Dostępny 27.11.2015 z kodem 90053. Rabat 30 % obejmuje jedną najdroższą rzecz

deichmann - przeceny butów w świetnych cenach,Tylko dziś rabat 20% na wszystko!
Skorzystaj tutaj >> http://deich.mn/09b21d
* Obowiązuje w dn. 27.11.2015 jedynie w sklepie internetowym Deichmann po wpisaniu kodu rabatowego:BLACK FRIDAY  

Newbay www.newbay.eu/pl/promotions

Emotikon win
Skin79 http://skin79-sklep.pl/kategoria/439-promocje.html 
Emotikon heart Emotikon heart Emotikon heTylko przez weekend, już od teraz aż do niedzieli... Emotikon heart i darmowa wysyłka od 50 PLN Emotikon heart
Home Perfume homeperfume.pl
(wystarczy wpisać hasło BLACK FRIDAY, a naliczy się wam rabat). Z promocji możecie skorzystać dziś i w sobotę , (wystarczy wpisać hasło BLACK FRIDAY, a naliczy się wam rabat)




A już we wtorek dzień darmowej dostawy https://www.dziendarmowejdostawy.pl/:)
Kto planuje zakupy dziś albo we wtorek???

14 komentarzy:

  1. Ja się nie wybieram na shopping, dla mnie takie przeceny to chwyt marketingowy żeby kupić coś czego tak na prawdę nie potrzebujemy. Gdybym akurat czegoś potrzebowała to z chęcią bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze kupuję co jest okazyjnie i mi się podoba, nie wszystko jest wstanie mnie przekonać, mam swoje ograniczenia:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Na pewno skorzystam dziś z jakiej promocji. Świetnie zebrane te dzisiejsze promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, może skorzysta z którejś oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie skorzystam :) Jak na razie mam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za listę, ja dziś korzystam z promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozwolę sobie dodać mój sklep Ewenementshoes.pl - prawdziwe zniżki, bez żadnych haczyków, wcześniejszych wzrostów cen czy wyprzedaży nierentownego towaru:
    30% zniżki na WSZYSTKIE buty (nawet te, które już są w promocyjnych cenach)
    Kod rabatowy: BLACKFRIDAY30
    https://ewenementshoes.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko na razie mam, chyba że coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za listę, ja niestety nie robiłam zakupów w tym dniu, czego bardzo żałuję:/

    OdpowiedzUsuń