Kosmetyki,

Astor Rouge Couture - Pomadka do ust, Kolor: 112 Lilac Tulle

sobota, września 12, 2015 Unknown 5 Comments

Astor Rouge Couture 112 Lilac Tulle
Pomadka do ust

Pomadka ma bardzo piękny kolor, delikatny, perłowy róż.

Zapach szminki jest bardzo słodki, fiołkowy. Konsystencja jest lekka, kremowa.








Pomadka nadaje głęboki, bogaty i trwały kolor - dzięki intensywnym, rozpraszającym światło pigmentom. Tworzą one na ustach równomierną warstwę koloru, która utrzymuje się aż do 9 godzin według producenta.Według mnie trwałość jest nieco mniejsza.
Doskonale nawilża i wygładza usta - ponieważ zawiera kwas hialuronowy, który intensywnie nawilża komórki skóry oraz kompleks witamin, który je odżywia.
Jedwabisty dotyk luksusu - ekskluzywna formuła z jedwabiem daje wrażenie miękkości i przyjemnie rozprowadza się na ustach.
Opakowanie produktu jest eleganckie, wyrafinowane, co skusiło mnie do wypróbowania tej oto szminki:)

Na pewno szminkę kupię jeszcze raz, gdyż kolor i zapach bardzo mi się podobają:)

5 komentarzy:

  1. Szminka ma piękny kolor, a opakowanie zostało pięknie zaprojektowane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw mnie zainteresowało opakowanie, dlatego postanowiłam ją kupić i przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pomadki, można powiedzieć, że chyba jestem uzależniona:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor trudno mi ocenić, szkoda, że nie pokazałaś jak prezentuje się na ustach. Opakowanie świetne, bardzo mi się podoba, przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń